یزدفردا: مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش یزدفردا: داود مخلصی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا